Czerwona sukienka

Mamy już jesień, piękną jesień, pełną liści i różniastej pogody. Dla mnie mogłoby i tak zostać bez śniegu, mrozu i ślizgawki.

Kolejnym kolorem dla mnie okazał się czerwony, zawsze unikałam tego koloru, choć zawsze chciałam malować usta na głęboką czerwień.

Co prawda to nie jedyna sukienka w tym kolorze jaką posiadam, ale naprawdę, nie miałam pojęcia, że tak mi w tym kolorze dobrze.






To pierwsze zdjęcie w plenerze w szpilkach, niestety nie zawsze jest możliwość by je w plenerze móc założyć.

Komentarze

WOW!!! Wyglądasz fantastycznie, idealnie pasuje dla Ciebie ten kolor.
Uwielbiam ten kolor, świetnie prezentuje się z dodatkami czarnymi.
Stylizacja udana :)
Iselle pisze…
Czerwień to nie taki "prosty" kolor (bardzo często pogrubia niestety) jak na przykład czerń, która pasuje niemalże każdemu i do wszystkiego. Ale odpowiednio dobrany krój i czerwień może być świetnym wyborem :)

To Twoja najfajniejsza stylizacja, moim zdaniem ;) Wyglądasz w tej sukience kusząco dla oka, seksownie powiem wprost ;) Kolor, długość, fason, dodatki - to wszystko dobrze się prezentuje :)
Dziękuję :) Pewnie tak jest z każdym kolorem. Dla mnie choćby żółty i biały wydają się mega pogrubiające.
Iselle pisze…
Też tak sądziłam o bieli :) aż kupiłam białą sukienkę w odpowiednim fasonie i wygląda super ;)