Koraliki w serduszkach

Dziś króciutko, bo ostatnio dużo działam. Nie mam nawet czasu na ogarnianie zdjęć, dlatego też postaram się dawać to co na bieżąco, a zaległości nadrobię w międzyczasie.

Otrzymałam niedawno paczkę od Kadoro i po prostu się zachwyciłam, dotąd bowiem tam nie zamawiałam. Przyszły do mnie śliczne probóweczki, do których jak wróciłam ze szkoły nawrzucałam koralików. Niestety biedne nie miały gdzie się podziać i smutne spoglądały na mnie z dna pudełka, w którym przyszły.



Akurat ze szkoły zabrałam część materiałów, by nie mieć tam tak dużo, no i powstał pomysł na etui dla probówek. Praca nad etui upłynęła mi miło, szybko i sprawnie, nawet się nie spodziewałam, a efekt - z niego też jestem bardzo zadowolona :)






Komentarze

Piękne wykonanie a pomysł świetny idealny również na pędzle :)