Sutaszowa Żabka

Jeszcze chyba w grudniu zaczęłam tworzyć sutaszową żabkę, bo lubię żabki, zresztą jest mnóstwo zwierząt, które lubię :) Żabki jednak nie ukończyłam, odłożyłam do szuflady i tam poczekała, aż sięgnęłam po nią jakieś dwa tygodnie temu. Trzeba kończyć co się zaczęło, nawet jeśli jest nie łatwo.


Zapomniałam w tym czasie o tym czym miała być żabka, mniemałam że broszką, jednak kiedy usiadłam do jej wykańczania okazało się, że ma sznurki uformowane aby wpleść tam sznurek i byłby to naszyjnik, tak więc tej koncepcji nie zmieniałam i dokończyłam jako naszyjnik. Dodałam listek z filcu, który obszyłam cekinami i koralikami.


Jedyne czego żałuję, to to że zabrakło umiejętności by oczka żabki lepiej opleść sznurkiem, teraz pewnie zrobiłabym to inaczej i może lepiej, ale uczymy się na błędach, co nie.


Komentarze