Jak odnowić kolczyki

Mam takie kolczyki, które dał mi ktoś bliski. Bardzo je lubiłam do tego stopnia, ze gdy bigielek się ułamał poszłam do fachowców by mi to naprawili, jako że to srebrne kolczyki myślałam, że zrobią to ot tak bez problemu. Jednak usłyszałam, że naprawa będzie nie opłacalna. Uparłam się i nalegałam. W końcu mi je naprawiono.

kolczyki oplecione koralikami


Od jakiegoś czasu już zauważyłam na tyłach kryształków zielony nalot, nie wyglądało to ładnie, ale nim doszłam do tego poziomu mojego warsztatu koralikowego musiałam się z tym godzić.

Teraz udało mi się ładnie ukryć ten defekt i uatrakcyjnić moje ulubione kolczyki. Teraz jeszcze bardziej mi się podobają.

Użyłam koralików Toho i szklanych bicone. 

Komentarze

Śliczne kolczyki :)
Dziękuję. Bardzo mi miło. Pozdrawiam :)