Nie tylko szydełko



 Jednym z ciekawych doświadczeń dla mnie było dołączenie do zespołu grafików w szortal.com.
Z początku miałam obawy, czy się nadaję, ponieważ nigdy nie stawiałam swoich prac powyżej innych. Jednak czasem warto się przełamać i spróbować się odważyć na coś nowego i może trudnego z naszego punktu widzenia.

"Reguła Rothmana" - Maciej Bachorski

Tworzenie dla szortalu jest bardzo przyjemne, można łączyć różne techniki nawet można wmieszać tam rękodzieło chociaż mnie się to jeszcze nie udało. Szortal wniósł do mojego życia wiele innowacji, między innymi zrozumiałam, że by zilustrować pewne opowiadanie nie trzeba wcale poświęcać miliona godzin na pomysły a potem poprawki, w wielu wypadkach opieram się o najprostsze rozwiązania. Jest to dobre wyjście dla kogoś kto przy entej poprawce zaczyna się zastanawiać czy w ogóle nie zmienić koncepcji, co wcale w szortalu nie jest takie łatwe gdyż nieraz trzeba się trzymać terminu, oczywiście jeśli ktoś się w czasie nie zmieści to nic mu się z tego tytułu niestanie, aczkolwiek wiadomo, że lepiej gdy się wywiąże. 

 "Oprawca" - Arkadiusz Tuszyński


"Chłód" - Krzysztof Guz


"Nuk" - Anna Hrycyszyn  




Trudno sobie wyobrazić, że szybki szkic na kartce
5cm x 5cm może zostać wykorzystany jako ilustracja
do opowiadania, ale może :) Takie różne metody
pokazują mi, że niezależnie od tego jakimi
środkami dysponujemy, czy jak małą ilością
czasu, czy nawet może nikłą weną
nie przeszkadza w tym
by zilustrować krótki tekst.

 

  
  


 Dlatego jeśli też lubicie rysować i czytać to zachęcam do współpracy z szortalem. Mamy swój dział graficzny na facebooku, gdzie jesteśmy informowani na bieżąco o tekstach, które są do zilustrowania - dział graficzny - szortal. Zachęcam też do odwiedzenia samej strony szortalu na fb by się zapoznać bliżej. 

"Na zakręcie" - Robert Rusik
"Ryzyko zawodowe" - Agnieszka Grzywacz

Takie prace robiłam do tekstów, wszystkie ukazały się w szortalu. Współpracuję już od 2013 roku dlatego są prace nowsze i starsze. Prac będzie przybywać a ja co jakiś czas na pewno się nimi podzielę. 

"Dzień ojca" - Bartłomiej Dzik

"Pan Śmieszek" - Marcin Wełnicki

Komentarze

Fajne grafiki :) Taki portal to ciekawa sprawa, życzę Ci wiele ciekawych współprac i rozwijających projektów :)