Bransoletka z kokard膮 馃巰

W poprzednim po艣cie porusza艂am temat mojego staruszka. Powiem, 偶e ma si臋 od tamtego czasu dobrze, chocia偶 ma swoje choroby, p贸ki co jest w porz膮dku. A teraz przechodz臋 do w艂a艣ciwego postu :) 


Zawsze chcia艂am tak膮 bransoletk臋 wykona膰, spr贸bowa膰 swoich si艂 w kokardach no i si臋 uda艂o. Troch臋 jeszcze brakuje do perfekcji, no ale zawsze to krok do przodu. 

Mimo, 偶e by艂o to jaki艣 czas temu jak zrobi艂am t臋 bransoletk臋, to dopiero teraz si臋 powoli podnosz臋 z kolan by napisa膰, jednak wci膮偶 nie jest to 艂atwe. Dla mnie takie rzeczy to zawsze wyczyn. 

Mam dla was te偶 ma艂e podsumowanie w zwi膮zku z tym projektem, ale to na ko艅cu postu.

Takie by艂y etapy pracy nad ni膮:




A tak si臋 prezentuje bransoletka na r臋ce:



 Tak jak obieca艂am na pocz膮tku, ma艂e podsumowanie: 


Jak zachowuje si臋 偶y艂ka, a jak nitka do jeansu, pozwoli艂am sobie zrobi膰 to por贸wnanie w razie jakbym kiedy艣 znowu mia艂a si臋gn膮膰 nie po te nici co trzeba. Por贸wnanie to nie skre艣la u偶yteczno艣ci jak膮 daje 偶y艂ka, tylko w pewnych 艣ciegach 偶y艂ka ewidentnie psuje ca艂y efekt. A mo偶e to tylko mnie tak si臋 robi, w ka偶dym razie, mo偶e moje ma艂e por贸wnanie komu艣 kiedy艣 si臋 przyda ;) 


Komentarze