Mitenki


Dawno już chciałam mieć rękawiczki typu mitenki, niestety nigdy nie miałam okazji by takowe kupić. Wczoraj przytrafiła się okazja by je uszyć.


Nie było łatwo bowiem ja jak to ja nie mogąc znaleźć tutorialu na ten temat postanowiłam sama zaimprowizować no i mitenki wyszły ciasnawe. Rozcięłam więc szwy boczne na ok 3 - 4 cm w obu rękawiczkach i dodałam po kawałku gumki. Pomysł okazał się genialny.


Dziś minetki towarzyszyły mi w wędrówce i się sprawdziły, co więcej już po tej całodziennej próbie dostosowały się do mojego kształtu ręki i wchodzą z łatwością.


Przydałoby się zrobić jeszcze takie na szydełku, tak mi się marzy, ale nie wiem jak to wyjdzie z moimi umiejętnościami, czas pokaże.





Komentarze

Iselle pisze…
Powinnam też o takich pomyśleć, tylko polarowych ;p strasznie marzną mi dłonie, a na zwykłe rękawiczki to jeszcze trochę za szybko ;)
Dokładnie, mnie też. Spróbuj to dosyć proste i szybkie :)