Szydełkowy szalik, czapka i opaska.

Tak jak ostatnio pisałam zajmuję się wieloma rzeczami, dużo szydełkuję. Różne rzeczy nie tylko te co dziś pokażę, ale też inne, których mój obiektyw nie zdołał objąć bo są większymi projektami.

Dzisiaj tak dosyć króciutko chciałabym się z wami podzielić kilkoma nowościami które niedawno stworzyłam.






Piękny niebieski szaliczek robiony jakoś na przełomie lutego-marca dla pewnego pana. Robiłam go ściegiem jak to niektórzy nazywają "gofrowym" ma on też inne nazwy, ale w tej chwili tylko tę sobie przypominam. Szydełko 3mm, włóczka "Kocurek".




Kolejnym projektem była czapka taka wiosenna, wielokolorowa. Szydełko 3,5mm, włóczka "Alize Junior".
Wykorzystałam w niej trochę taki efekt jak przy swojej pierwszej szydełkowej czapce, czyli taki jak to nazwała koleżanka a'la królowa Bona, a dla mnie to po prostu taka wypukłość w jednym miejscu i wklęsłość w drugim i tak dookoła, co faktycznie może sprawiać wrażenie hmm... takiej trochę bombki/korony lub co ktoś sobie zauważy też innego.





No i ostatnia "gwiazda" na dziś - opaska do włosów. Włóczka i szydełko to samo co powyżej. W sumie chciałam zrobić jakąś bardziej ambitniejszą, ale szczerze nigdy wcześniej nie robiłam opasek, więc nie zaszalałam, wolałam użyć wzorów ściegów, które nie są mi obce.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.
Bardzo dziękuję. Jest mi niezwykle miło, bo myślałam, że nikt już tu nie zagląda. To prawda, że nie za często tu bywam, ciągle ze sobą walczę, ale ostatnio jestem za bardzo przygaszona i nie potrafię nic zrobić choćbym chciała. Co by nie było naprawdę dziękuję.