Szydełkiem malowane

Po przeprowadzce czas trochę odżyć i powrócić do starych metod relaksacji sprzed przeprowadzki.
W nowym miejscu co prawda zieleni mi nie brak, ale i tak warto było stworzyć coś barwnego co cieszy oczy. 

Pokrowce na fotele samochodowe to zdecydowanie mój debiut. A to wszystko przez to, że nie było okazji by kupić gotowce w sklepie, no ale skoro ma się takie warunki i możliwości to aż byłoby grzechem samemu sobie nie sprawić pokrowców. 



Sweterek, jak i pokrowce z włóczki akrylowej. Naprawdę nie mam pojęcia skąd w niektórych ludziach takie wielkie oburzenie wywołuje akryl, ale dla mnie to najulubieńsza włóczka, oczywiście poza nią też mam inne ale akrylu akurat mam najwięcej. 


Jak się sprawuje akryl podczas noszenia? Akryl jest może nie to, że ciepły, ale daje pewne uczucie ciepła, jako pokrowce może się szybko mechacić, ale przy sweterku tego nie zaobserwowałam. Wiadomo akryl to nie wełna, jednak dla mnie ma on bardzo szerokie zastosowanie i w przeciwieństwie do wełny nie uczula mnie co daje mu sporą przewagę. 


Komentarze