Sutaszowa Bransoletka

Jakiś czas temu a konkretnie tydzień z kawałkiem stworzyłam swoją pierwszą bransoletkę z sutaszu. Z czego bądź co bądź jestem dumna. Mimo iż daleko jej do doskonałości jest ona pierwszą sutaszową bransoletką i cieszę się mogąc ją nosić, jest w końcu poniekąd moim "dzieckiem".

Stworzenie jej zajęło mi około trzech dni. Najpierw baza z sutaszu a potem oplecenie plastikowej bransoletki kordonkiem zajęło nieco czasu. Na chwilę obecną mogę wyciągnąć kilka wniosków, przede wszystkim oplatając plastikową bransoletkę mogę używać stosunkowo mniej kleju niż mi się wydaje, że potrzeba, a druga sprawa starać się nie ściskać tak sznurków.






Do jej stworzenia wykorzystałam sznurek do sutaszu Pega, kaboszon szklany, sznurek skręcany, koraliki plastikowe oraz koraliki szklane drobne.

Oceniajcie, komentujcie i do następnego postu.

Komentarze