Duża, świecąca kulka

W lutym powstała duża kulka opleciona koralikami według wzoru Bożeny Bonci. Wzór był dosyć banalny do nauczenia bo powtarzało się go aż 6 raz więc nie sposób było zapomnieć sekwencji.



Bardzo, ale to bardzo chciałam zrobić swoją własną kulkę, ale Boncia jakoś nie umiała mi podpowiedzieć co zrobić by takową stworzyć. Trochę mnie to hamowało przed dalszym rozwojem, ale na szczęście jakoś udało mi się stworzyć moją własną kulkę z moim własnym niepowtarzalnym wzorem.

Dla Anitki


A powstały jeszcze dwie kolejne kulki, tylko wymagają wykończenia, pokażę je innym razem.
Do stworzenia swojej kulki użyłam koralików super-duo, toho 11/0 (opaque-lustered pale mauve - tylko do sznura szydełkowowo-koralikowego użyłam ich), toho 8/0 (permanent finish - silver-lined milky baby pink) oraz  toho 15/0 (silver-lined mauve), toho 11/0 (silver-lined milky baby pink), fire polish (w dwóch wariantach kolorystycznych).



Komentarze